Varning för Elgiganten!

Ilska....

Måste påstå att jag inte är speciellt arg särskilt ofta....
Men när jag väl blir arg då kan det tända till lite rejält....

Min nyinköpta kamera har krånglat en del sedan jag köpte den i Maj. En hel del om man säger så.
Det tillhörande teleobjektivet har typ gått sönder tre gånger och fått nytt.
Nu har det hänt igen...

Bestämde mig för att gå till Elgiganten och snacka lite allvar med dom...



Jag möttes inte av kaxig personal som tidigare gånger nu tvärtom.
Inge ville ta ansvar eller vågade svara på något. Jag Ställde ultimatum och berättade att jag var tvungen att ha en kamera med mig när jag lämnade affären, Lös det! Ungefär!

Dom ville inte skicka in kameran på koll ännu, det var inte lönt påstod dom. Så antagligen måste den gå sönder ett par gånger till innan Elgiganten vill reagera.
Nu är dealen så att jag fått ett nytt objektiv och om det går sönder då kanske dom vill kolla upp det!
Eller att jag får pengarna tillbaka....

Graaaaauu!


Akta er för elgiganten, taskig service!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback