FlowerPower

Det är onsdag...

Klockan är lite över 16 och det är grått.
Solen har inte synts till på hela dagen. det är blött och tråkigt ute och jag ingen alls lust att gå ut.
Kanske en fika på stan? Nähee....

Borde städa lägenheten men orkar inte riktigt det heller.
Man skulle kunna ta bort ordet sommar från sommarlov idag faktiskt.
Jag har lov och vet inte riktigt varför... Inte är det pga sommaren iallafal.

Tillbringat större delen av dagen i soffan framför dumburken och med att redigera lite
bilder som jag tagit tidigare.

Tar en kopp te till och fortsätter med det tills något annat dyker upp...



Förresten....

Fick världens finaste blomsterbukett vid min dörr i Lördags kväll...
utan avsändare och utan kort...
Nu vet jag av vem och det gör mig glad...









Kommentarer
annika

Otroligt vackra blommor, du måste blivit glad!

2009-06-10 @ 17:40:14
Anonym

haha, jag döpte just mitt blogginlägg till flower power !

2009-06-11 @ 20:36:10 | http://snivee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback