Nationaldag....


Efter 24 timmar med avstängt internet..


är jag nu tillbaka framför datorn.
SGS studentbostäder har en regel som säger att datorer bara får skicka och ta emot ett fisst antal
data på timma. Och igår natt hade min dator tydligen överskridit detta, trots att den bara stog på och inte användes...

Men men, Idag är det 6 Juni.
Alltså Sveriges nationaldag. Vet inte riktigt vad jag tycker.

Tvkanalerna sänder program för att hylla vårt mellanmjölksland i värsta sverigeandan för att
i nästa sekund sprida budskapet om Nollrasism. Konstigt!?

Själv ska jag fira dagen med att jobba.
Ska bli roligt, vädret är inte det bästa men hoppas det är
mycket folk i parken idag ändå. Kom och hälsa på vettja!



Idag grattar vi inte bara vårt land utan Peter och Jonas som igår tog sig
vidare från semifinal till Final i Talang 2009!


Hejja er!

Kommentarer
Annika

Brynolg & Jung är värdiga vinnare av Talang 2009!

Jag ska göra allt jag kan för att få dom till vinnare!

2009-06-06 @ 10:03:06
sannie

så jävla awesome!! :)

2009-06-06 @ 23:47:32 | http://sannieschutt.blogg.se/
Freddan

Vinst för Brynolf & Jung!

2009-06-08 @ 11:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback