Premiär på Liseberg

Premiären är avklarad...

Det är söndag och en bra sådaan har det varit...
Startade dagen på Lisebergs Camping med frukostbuffé. Hurra för mycket gratis mat!
Blir så mycket godare då. Undrar varför...

Brandon, Herr Berg och Fru Lisen, hälsade på barn och deras glada familjer runt
om i husvagnarna och stugorna. Härligt med semestrande svenskar i crocks...

Min familj har aldrig varit den där campingfamiljen. Kanske därför jag har ett sug efter det nu.

Premiärföreställning av "Kåbojsare" - Musikalen kl 15.
Fullsatt på Lilla Scenen och barnen var verkligen på G. Haha..
Även den andra föreställningen gick bra om inte bättre. Så otroligt roligt att få stå på scen inför så mycket folk
som engagerar sig i vår jakt efter bovarna...

Nu är det en ledig vecka som ligger framför mig.
Ska repa med pianist nu Måndag, Tisdag inför "konserten" på Onsdag. Roligt ska det bli!

Imorgon kommer även min Sambo, för sommaren särbo hem från Forsvik ett par dagar.

Nu står maten på bordet....



Ps. Missa inte morgondagens Premiär av "Lottas Allsång på Liseberg". TV4 Kl 20.00!
Idag har det varit mycket att göra runt omkring scenen. Tekniker, filmare, artister, crew... en massa
folk i blandning med oss...




Kommentarer
Systeryster

Din familj var en campingfamilj innan din tillkomst. Fast då fanns inte crocs (din far hade ändå haft träskor även om crocs funnits!). Dock fanns randiga förtält i orange och blanka träningsoveraller. Kanske därför jag INTE känner nåt sug efter det... Förutom the ultimate tält experience på Roskilde då :-)

2009-06-22 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback