Big Brother

Klockan närmar sig midnatt..

Tv400 sänder dom repriser på Big Brother från 2003.
Hade aldrig tillgång till boxerkanalerna när jag var yngre. Vet inte om jag kanske ska tacka mor och far för att jag slapp se det här för tiigt. Vet inte varför men Big Brother är något som intresserar mig verkligen.
Tycker det är intressant att se hur olika människor funkar ihop under olika omständigheter.

Ikvällens avsnitt är det högprioritet på cigaretter och dom är fantastiskt uttråkade.
Den då snygga och "orörda" Linda Rosing sitter i bikten och erkänner ett hångel med husets snygging, Micke.
Hon hävdar även att hon är av den blyga typen och skulle aldrig kunna ligga med någon i huset....
Där sitter hon, den blonda tjejen, då hyffsat snygg och förhållandevis smart... Vad har hänt?


Några år senare och allt är förändrat!

 
 
 Då                            Nu

Kommentarer
Anonym

ja vafan sysslar bruden med egentligen?

2009-03-11 @ 18:15:24
Lisebergs- Annika

Trevlig blogg med trevlig kille.

Hoppas allt är bra med dig och att vi ses i parken igen. Hörde att du fått huvudrollen!

Du är den bäste!





Pussar Miss A

2009-03-11 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback