Michael Jacksons avsked...

Kungen av pop är tillbaka i rampljuset för en kort stund.


Dom vill titta på måste vara beredda att betala dyrt.

Kungen av Pop, Michael Jackson är en av världens främsta inom musikens värld. Med sjukt många plattor sålda har han rockat hela världen och alla vet något om honom.
De senaste åren har det stormat mycket runt omkring honom dock inte på grund av nysläppta album eller heta singlar utan hans inblandning i olika mål gällande barnarov och pedofili. Hur och vida han är skyldig eller ej vet inte jag men något skumt är det med killen.

Förra veckan kom han till London för att offentliggöra sina planer på en sista turné. Ryktet går att han gör det för att kunna finansiera sitt liv vilket nu går mycket i back. Hur han lyckas med det förstår inte jag.
Iallafal, i sommar ger han 10 konserter i Englands Huvudstad och biljettrycket har varit hårt.

Man har kunnat maila in till arragörerna för att kunna få bli utlottad till att köpa biljetter innan de släppts. Över 1 miljon människor har anmält sitt intresse och då från hela världen. Det är alltså många som kommer bli utan biljett.
Det ligger dock redan ute biljetter på andrahandssidor för dig som är beredd at betala minst 150 000 för en biljett, ja du läste rätt 150 000 för en biljett!
Och om man skall tro Michael själv så är detta det sista han gör.

Frågan är, vill man se en legend vara sådär? För tror ni verkligen att han är i samma form som förr?


Vill du se honom?

Kommentarer
Anders

Jag vill, Jag MÅSTE se!

2009-03-11 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback