Nattuggla Deluxe

Måndag blev Tisdag...

Då var klockan över midnatt och jag sitter fortfarande uppe.
Vet inte varför jag är en sådan kvällsmänniska. Sitter i Robins soffa medans han sover. På tv rullar e oerhört löjlig repris av Bog Brother. Själv sitter jag och bråkar med Windows Movie Maker. Gjort det i ungefär 4 timmar nu.

Fått tag på filmen som Niklas så snällt filmade under vå första sångredovisning i fredagags.
Allt funkar bra i  programmet men så fort man sparar filen klipper den bort mer än man vill, eller lämnar kvar klipp man inte vill. Vi är helt enkelt inte överrens. Fick till slut nöja med mig mitt klipp... blev lite knasigt men men. Får fixa det en annan dag istället.

Lägger in klippet här så fort som möjligt! Håll ögonen öppna!



God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback