"Gräv ner mer"

Gråskala...

Så känns det just nu.
Vet att man egentligen inte skall älta det som är dåligt utan se framåt mot det som är ljus och sådär alldels förträffligt bra.
Men just nu är det en gnutta svårt.

Komplicerad situation inom teatern som dock börjar lösa sig. Idag gick det riktigt bra. Ibland så tycker jag bara mer om Sofia än vad jag egentligen bör. Alla borde ha ett eget ex av Sofia Jung.
Dansen känns tung, inte enbart för att mitt knä inte är riktigt återsällt. Missat mycket och det känns ibland.
Försöker jobba på som vanligt och inte deppa över det.
Har tröttnat ordentligt på Baletten. Har vart en tid nu då det inte fungerat alls. Marijana är sur för att vi inte preseterar det hon vill och vi sjunker allt längre ner av att höra allt gnagg. Ibland befogat men ofta väldigt onödigt också.
Det är en yrskeutbildning, vi är där för att lära oss och inte redan kunna och framförallt ha roligt under tiden.

Men antar att det är det här man menar med blod, svett och tårar. Svetten är aklvarad sen första dagen, blodet en gnutta för ett par veckor sedan och tåraran är på väg. Så snart så är allt fullbordat.

Men Vi tar ny tag som begravningsentrepenören hade sagt.... eller?

Ta hand om er, det ska jag göra!



Sofia och Robin är som rosa godisar.
Man kan ta en när man är nere så blir man lite gladare!
Tack för att ni finns!



Kommentarer
Lotta Håkansson

Glöm inte att efter regn kommer solsken. Tappa inte sugen,du e ju bäst. Kram på dej.

2009-03-05 @ 19:30:34
Sofia

Du är goast Marcus!

Är glad att jag har dig vännen!

2009-03-05 @ 21:22:23
Issa

Jag vill ha lilla med!! Jag vill ha båda, försökt fjäska in mig men det går sådär. haha Men vi kan leka i sommar ändå ju :) Saknar dig kompis!! Pusss

2009-03-07 @ 14:15:58 | http://isabelleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback