Collage närmar sig....

Så var vi inflyttade...

Lorensbergsteatern!
Sammanlagt är vi ca 90 personer och det är en riktig cirkus.
Folk ska få plats i loger och inte stå på fel plats vid fel tillfälle.
vara tysta och helst inte dricka vatten på scenområdet m,m.
Ja, det är många förhållningsregler som gäller när mycket folk skall sammsas på samma plats i en hel vecka.
Men ack så roligt det är!

Idag var det bara placeringsrep för min del. 80-tals medley och Lejonkungen.
Tror faktiskt att årets COLLAGE kommer bli riktigt bra.

Självklart hade jag med min fantastiska vän, kameran med mig.














Vill du ha mer info om COLLAGE 2009
----> Dansforum


Kommentarer
Marika

Biljetter är bokade och vi kommer ett gäng på lördag!

Otroligt häftiga bilder du tar Markus!

Hur bär du dig åt?



Ha det fint!

2009-05-18 @ 19:47:00 | http://marujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback