Niklas, Marcus Hjärta Polarbröd!

Allt är så mycket lättare...

...när man är vuxen.
ja kanske inte riktigt allt men mycket.

Man får:

Gå över gatan utan att se sig om och även om det är röd gubbe
Äta godis på tisdagar
Sitter vid datorn halva natten utan att få fyrkatiga ögon
"Glömma" borsta tänderna
Smygröka utan att behöva smyga med det, (Nej mamma, vi röker inte)

Listan kan göras lång...

Något som både Niklas och Jag har råkat ut för i vår barndom är bröddiskussionen.
Vilket bröd ska vi köpa?
Självklart vill man ha det godaste men fick man det godaste? Nähee!

Min räddning var när min kära storasyster besökte hemmet någon gång per år
och köpte då "rostbröd" till oss. Då log livet mot mig! Tack älskade Camilla för din insats!

Polarkakor var ett slag av just detta bröd som man aldrig fick.
Det var på tok för dåligt, dyrt, bara luft hörde man ofta som förklaring. Istället fick man något
brunt och "nyttigt" bröd.

Nu köper vi polarbröd själva och ingen har sagt till oss att det är varken dåligt eller fullt av luft!






Så kära Mammor!
Ni kan inte stoppa oss, Se så glad Niklas är för sina polarkakor!

Kommentarer
Mikael

Fick aldrig det brödet heller...

2009-05-04 @ 23:41:48
Jenny

Hahahah Din snyggsambo gillar verkligen polarkakor...

2009-05-04 @ 23:43:09 | http://jennypenni.blogspot.se
Snora

RIGHT ON!!!

2009-05-05 @ 00:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback