Söndag...

Känner mig en smula bakis....

Fast än att jag inte drack mer än en öl igår.
Willie fyllde 24 igår så efter föreställning blev det en öl på STAGE.
Alla var glada och humöret var på topp.

Ikväll är det dags för sista föreställningen och det känns lite vemodigt.
Men samtidigt vet jag att vi är där igen om ett år och då¨får vår klass ännu mer scentid än i år.
Laddad....


I lägenheten rakt över gården hade dom stor fest igår....
Dom hade det trevligt verkade det som. Man kan se rakt in till dom... Dom kan se rakt in till oss.
Så det är rättvist!
Det enda som finns kvar av festen idag är några ölburkar på balkongen och även en halvnaken man på en soffa
även denna på balkongen. Vill han vara där? Vet han själv att han är där?
Jag följer upplösningen med spänning....




Idag firas även KANINTERNATIONELLA MOROTSDAGEN på Liseberg.
Kaninernas egna högtidsdag. Alla kaninerna samlas och har en gigantisk fest i parken.
Tråkigt att jag inte kan delta i år. Hurra Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback