Lovet närmar sig...

Mätaren står på rött...

Då är det inte roligt längre.
Maten måste tillföras i kroppen på Marcus innan något drastiskt och skrämmande inträffar...

Vart en bra dag i det stora hela.
Avslutande teaterlektion med helklass och alla fick visa
sina monologer. Spännande och intressant på samma gång!
Hade även sista klassen av balett och Jazz för det här året.
Fina Johanna och Marijana har jag mycket att tacka för....

Jo men som sagt, föda i kroppen....

Min kamera som hastigt insjuknade igårkväll utan förvarning
är nu utbytt till en del. Frisk och pigg igen!

Hallelhuja!




Det bor en hund i mitt hus.
Högst upp på taket....
Jag skulle kunna tänka mig att stjäla den bara för att jag kan.
Får fundera på det för det finns något visst mellan oss....





Kommentarer
Ida

Naw va söt =)

2009-05-26 @ 19:52:42 | http://alexandraida.blogg.se/
Jenny

Hunden ser ut att vilja vara hos dig....

ta den! Hahaha

2009-05-26 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback