Äntligen!


Äntligen har dom kommit!

Min förstoringar jag gjorde för nästan två månader sedan.
JapanPhoto har öppnat sin nya XXL-sida där man kan framkalla
sina favoritbilder i stora format. Bra kvalitet är det också!

Lyckades klanta till det och beställde bilderna till Stockholm så har tagit ett par veckor extra men
nu finns dom äntligen hos mig.
Tyvärr var dom för stora för de ramar jag redan hade så satte upp några av dom med affischhängare så länge.
Framkallade bilden av glödlampan jag hittade i Göteborgs Hamn, Blev riktigt nöjd
med resultatet som förstoring!

Här får ni se hur det blev. Nå vad tycker ni nu då?







Kommentarer
Julia

Gud vad snyggt...

Jag vill också göra stora bilder, är det lätt? Kostar?

2009-11-19 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback