Domedagen 2012


Marcus alá Dramaqueen är igång igen....

"The day After Tommorrow", kom, gjorde folk upprörda och glömdes lika fort.
Massor av vatten som spolar upp över New York, Massa människor dör och allt blir katastrof.
Nått som vi människor gillar, se skrämmande saker på film, få en tankeställare för att sedan gå hem och leva sina liv precis likadant som tidigare....

Nu är det dags igen...
Var beredda, inta era platser...


2012, året då allt kommer gå riktigt åt helvete.
Ny storfilm med samma namn som året. Vattenmassor skakande jord och en massa annat elände.
Domedagen, jorden går sönder på ett eller annat sätt och alla vi som finns här försvinner.

Enligt Wikipedia.se kommer asteoriden Eros 433 passera jorden på ett avstånd på ca 28,6 miljoner km.
Men kommer den träffa då?
Hoppas den träffar ordentligt isåfall och inte bara skrapar lite på hustaket till Åhlens mitt i stan.




Jag kanske är töntig men får riktig ångest så fort jag börjar tänka på
stjärnor, svarta hål, domedagar och annat sånt som man egentligen inte kan tänka på.
Blir ännu mer ångestfylld när folk i min omgivning tar väldigt lätt på saken att vi alla ska dö en vacker dö.
Snack om existens och själar som finns kvar bla bla blaaaa..... Skräm inte upp mig mer.

Vissa kanske tycker att man blundar för verkligeheten och lämnar över saken till de efterlevande.
Det tycker jag är en skitbra grej. Jag står för att jag är självisk.
Låt mig leva, titta på tv, äta det jag vill och sen dö en fridful död, utan explosioner, jordskred och vattenmassor.

Tack för mig!

Kommentarer
Henrik

Hahahhaaaa....

kan inte sluta skratta, inte åt din åsikt men hur du beskriver det. Du trollar med alla texter så dom blir intresssanta.

Ta det lugnt och tänk på något annat ett slag.



Mvh Henrik

2009-11-02 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback