Energy....

Känslan säger att det är söndag... det är tisdag.
Har spenderat nästan fyra hela dagar i hemmet och sängen.

Idag är första dagen jag känt mig riktigt pigg. Har fortfarande en näsa som är tät och huvudvärk men energin finns i mig och planerar nu därför att gå till skolan imorgon. Tjooohej!
Missade min klass uppsjugning igår och kan antagligen därför få sjunga med treorna imorgon. Vill så hemskt gärna få det gjort men vet inte riktigt vad halsen och rösten säger. Ska ta en ordentlig uppsjungning imorgonbitti så får vi se.


Suttit nu i timmar fram datorn med bilder från plåtningen jag gjorde på Pop & Rock.
Treorna skall köpa bilderna på skivor. Blev en hel del bilder. Två¨hela skivor. Mycket pill och fix men samtisigt otroligt roligt. Hoppas dom blir nöjda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback