Johan Perrelli....

Youtube är en fantastisk sida...
Eller vågar nästan påstå att det är en helt annat värld. Man kan sväva in och glömma tid och rum.
Eller iallafal jag.

Oändligt mycket klipp. Om allt möjligt. Tips på hur du klipper tånaglana på sköldpaddor, sjönsjungande tanter, icke sjönsjungande gossar, hundar som badar, tyskar som sväljer mikrofoner och en massa, massa mer.

Titt som tätt blir ett klipp mer uppmärksammat än ett annat...
Nu är det en ny kille som blivit upptäckt med sina videoinlägg om sitt enorma Schlagerintresse.
Alla pratar om videoklippen, fick nyss sett dom.

Killen heter Johan Johansson men tagit efternamnet Perrelli efter sin stora idol.
Hahaha bland det roligaste jag sett på länge, killen verkar vara en smula bakom flötet. Med finskjortan på
och utrustad med svarta bågar vill han sprida sitt budskap om schalgern.

Har du missat hans inlägg kan du kolla in dom här nedan. Hahaa...

 

Du hittar till Johans Schlagerblogg här...


Kommentarer
Robin

Oj, jag tror jag är kär!

Hahahaha, vilken kille!

2009-10-27 @ 21:32:24
Jessica

Hahahahahahaha!

2009-10-27 @ 21:33:08
Jessie

Hahaha...

Shit vilken snubbe. Mammas pojke har fått tillgång till datorn. Sjukt roligt!

2009-10-27 @ 21:34:15
Anna

Hahahaha! Men han måste ju skämta?! Han kan ju inte vara såhär konstig på riktigt ... Eller?

2009-11-02 @ 07:34:49 | http://annajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback