Regnperiod....


Regnet piskar en i ansiktet.
Blåsten gör det hela lite jobbigare. Det är kallt och inte alls roligt klimat i Göteborg just nu.
Men det är bara att vänja sig, det är nämligen detta vädergudarna har att erbjuda oss här på Västkusten nu i ca 3 månader framöver. Hurra!

Besökte GöteborgsOperan idag för att studera ett orkesterrep.
Shit vilken pli det är på stället. Minuterna räknas och inget får gå snett.
Kul att få se arbetet så här en vecka innan premiären. På Fredag är det genrep och då är vi inbjudna.
Kommer bli en hejdundrande fin föreställning.

Helgen som stundar är min första lediga sen i våras typ. Ska bli skönt att vara lite ledig.
Bara av ren vilja kunna åka ner på stan en lördag, kolla i affärer ta en fika osv..... Det är Marcus nöjd med..

Måste hasta!


Kommentarer
Linda L

Hejsan. Först vill jag börja med att säga att du har en fantastisk blogg.

Den är intressant & den har alla element som jag älskar!

Förljer dej varje dag.



Jag har inte vågat fråga innan men nu gör jag det. Tror du att du skulle kunna göra en design till min blogg? Har nyss haft en tjej som varit inne och förstört min. Den kommer inte vara så avancerad. Men då jag är värdelös på det själv så måste jag be andra om hjälp. Kanske du är en som vill hjälpa mig?

Mvh Linda

2009-10-17 @ 09:54:00 | http://lindasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback