Söndagkväll...

Det är söndagkväll...
Strax övergår den till det vi kallar natt.

Helgen är över och folk gör sig beredda på vardagen. Ännu en vecka.
Min helg blev inte riktigt som planerat.

Skulle varit med och jobbat som statist på en filminspelning igår lördag men blev som sagt toksjuk bara sådär så missade tyvärr inspelningen. Hoppas på fler tillfällen.
Varit sängliggande för de mesta. Kände mig dock bättre idag på förmiddagen.
Satsade och gick på Bio. Up! Nya höjdarfilmen från PIXAR!
HerreGud vilken film. En smula sorglig men ack så fin och rolig. Kanske kommer ett längre utlåtande om filmen senare.

Med en bra film i ryggen kände jag mig sämre.
Hem och däcka i soffan. Tills nu, då jag övergick till horisontalläge i sängen istället.
Imorgon har vi tvåor sångredovisning inför hela skolan. Fick bittert inse nu ikväll att jag kommer missa den.
Stannar hemma imorgon.
Kanske kan hoppa in och sjunga med treorna på deras redovisning på Onsdag. Den som lever får se...

Så iallafal.. Sista veckan inna lovet börjar så smått rulla in.
Ett lov som vi alla längtat efter.  Vad som händer på lovet återstår att se. Stockholm är ett bud!


Ta hand om er där ute och håll er friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback