Whitney Houston kommer till Sverige!

Whitney Houston har efter långa år av missbruk gjort comeback med storm.
Släppt skivan "I Look To You" som har toppat listorna världen över.
Men det tar inte stopp där kära landsmän...

Stjärnan ger sig även ut på en världsomfattande turné, hon kommer även till Europa.
Den 10 Juni 2010 gör hon ett stopp här i Sverige och besöker då Globen i Stockholm.
Det var 10 år sedan stjärnan var i Sverige förra gången.

I ett pressmedelande säger Whitney - "Jag håller på att sätta ihop en helt fantastisk show!"

Biljetterna till hennes spelning i Globen släpps den 14 Oktober, Skynda för det lär bli tryck på biljetterna!

Jag håller bara tummarna för att det inte slutar som för Michael Jackson och hur
det gick vet vi nog alla vid det här lagret...



 

Ska du gå och se stjärnan när hon kommer?


Kommentarer
Ulle

re Gud!

varför har det inte stått i några tidningar?

Tur att jag hittade din sida. Jag ska köa många dagar till biljetter! Det är det värt!



Tack Ulle

2009-10-13 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback