090909

Trodde dommedagen var nära...

För ett par dagar sedan när jag kommit hem efter jag handlat gjorde jag en skrämmande upptäckt.
bland grönsaker, frukt, kött och mjölk låg där en Creme Fraiche. En liten vit burk med blå text som jag egentligen inte skulle ha med mig hem.

"Sånt händer", tänker jag och plockar upp den ur påsen för att placera den i hans nya hem i min kyl.
Det är då jag ser det...

Utgångsdatum : 090909

Detta måste vara ett teckan tänkte jag. Min dommedag!
Antingen kommer jag bli skdaad riktigt illa eller rent av dö helt och hållet....

Lät burken stå stilla i kylen utan att störa hans ro.
Idag är det 090910...

Jag överlevde!


Kommentarer
amanda

Hur skulle en mjökprodukt kunna hänga ihop med din död...

2009-09-10 @ 07:57:36
Anneli

Hahaha....du är för rolig!! Tack för leendet denna dag! :O))

2009-09-10 @ 13:46:00 | http://alafoto.se/blogg
Snuttan

En fråga...vad har datumet på din creme fraiche och din död att göra? Hur det än ligger till är jag väldigt glad att du klarade dig ;) ha det bäst!

puss

2009-09-10 @ 14:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback