Backhoppning!!?

Satt på bussen hem från jobbet och lät tankarna flyga iväg...
Ibland ångrar jag att dom gör det. kan liksom inte släppa vissa tankar när jag väl börjat.

Idag gick all energi åt till att tänka på vem som var den otroligt dumma människa som
uppfan sporten: Backhoppning! Hur kom han på den och hur började han?
-" Öhh Killar jag har tänkt att vi tar på oss skidorna, sen åker vi skitfort ner för den här dödsbacken så ser vi vem som hoppar längst och överlever"....

Kan någon ge mig svar på alla frågor!?




Kommentarer
Snuttan

Jag kan tyvärr inte ge dig ett rimligt svar men jag håller med dig, ur fånigt är både backhoppning och boxning. Totalt meningslösa sporter!

2009-09-10 @ 14:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback