Fredag 4 September



Sista veckodagen är snart slut innan helgen åter igen tar över.
Har varit en förhållandevis bra vecka. Myckat i skolan som alltid. Haft lite samtal med vissa lärare och fått nya aspekter och det känns mycket mycket bättre på alla punkter.

Plåtat ungefär hälften av treorna till deras CV-bilder. Dom har blivit nöjda och det har jag också. Vilken tur va!?
Fortsätter nu i veckan som kommer.

I veckan har resplaner skridit fram.
Har en kusin som ska jobba i Thailand ett tag fram över och tänkte åka ner och hälsa på.
Behöver även ett "riktigt" lov utan arbete. Så om det blir som jag vill så spenderar jag större delen av December i landet på andra sidan gjorden. Klappa elefanter, äta frukt, plåta massor, bada i blågrönt vatten, klappa farliga herrelösa hundar och hitta massor av läskiga djur....
kan det bli bättre!? Sugen på att följa med?


Jag spenderar fredagskvällen här hemma.
Tvättstugan var ledig och jag hade ett mycket stort tvättbehov... blir lätt så med alla danskläder.
Även dammsugit hela lägenheten och fixat. Känns bra nu igen....

I helgen är det sista helgen som jag spelar Brandon i Kaninmusikalen på Liseberg.
Sorligt men fortsätter hela säsongen ut fast i andra roller.
Så, vill du fortfarande se mig som Brandon gäller det att komma till Liseberg Lördag eller Söndag.





Kommentarer
Tildis ;)

Jag vill följa med marcus!!!! Finns det inga resor som avgår efter den 20:e? :) saknar dig! puss

2009-09-06 @ 15:56:20
Marcus Svarar

Jo visst finns det de, men då är vi ju bara där i typ 8 dagar. Jag åker den 3:e ser det som....

2009-09-06 @ 21:16:21
Kusin vitamin

Jaaaa!!=D Vad grymt vad grymt!!!

2009-09-10 @ 10:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback