Marcus Tipsar! - Netvibes!


På nätet kan man ju göra praktistk taget vad som helst.

Är du som jag, har många bollar i luften och vill ha koll på så mycket som möjligt samtidigt?
Då har jag ett riktigt bra tips till dig! Ett tips som jag faktiskt fick av min chef.

Netvibes

Har du en rad sidor du kollar varje dag? Bloggar, Mail, nyheter m,m.
Varför inte ha allt på en sida och se allt dirket när det är uppdaterat.

Netvibes är helt otroligt. Skaffa dig ett konto.
Lägg till de sidor/bloggar ja vad du vill hålla koll på. Det du bara behöver göra är att besöka din Netvibes sida så ser du vilka som har uppdaterat och så vidare. Hur enkelt och smart som helst. Ett fönster istället för tio....




Kommentarer
Anonym

Verkar skitbra men laddar man ner det eller hur funkar själva programmet?

2009-09-07 @ 07:42:44
Joel

superstart.se är också najs, typ samma grej.

2009-09-14 @ 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback