Onsdag 23 September

The Death Of Onsdag!

Jag har börjat gilla det. Onsdag alltså.
Jazz, Stepp, Coaching och Akrobatik.

Ran fullständigt körde över oss idag. Lisa maglade vidare med steppen.
På coachingen jobbade vi bara med pardans idag. Vals. kan verka gammalmodigt och tråkigt men ack så bra
att kunna. Vem vet när man ska gifta sig och tvingas dansa.

Akrobatiken går framåt och Mattias, vår lärare är riktigt bra.
Pedagogisk och duktig. Jag har sedan jag var liten testat och exprimenterat med "akro" hemma.
Började försöka stå och gå på händer hemma i köket.

Efter några år lärde jag mig! Hurra!
Vet inte riktigt om jag blev för taggad eller riktigt vad som hände men min högra axel hoppade iallafal ur led.
Min kropp är faktiskt riktigt bra på att koppla av vissa delar. Är det inte knä så är det tydligen axel.
Gaaaa... Den hoppade som tur var tillbaka väldigt fort så hoppas och tror inte att det ska bli några problem.



Ikväll är det förberedande genrep av buskisföreställningen "Virus i Bataljonen" på kära Lisebergsteatern.
Siw, Jojje, Mikael och alla dom andra har alltså flyttat föreställningen från Vallarna i Falkenberg där den spelades i sommras till nybyggda Lisebergsteatern.
Är ingen jättehejjare när det gäller buskis och fars men alltid trevligt att komma till teatern, träffa dom där och självklart se något sceniskt.


Tar inte slut där heller....
Vi på skolan har blivit inbjudan till Park Lane och årets uppsättning av Cabaret Lorensberg.
Blir alltid inbjudna varje år. Ska bli intressant och se vad dom har åstadkommit i år.
Bord är bokat tillhörande mat. Lite lyx i vardagen har ingen dött av!



Hoppas allt är bra med er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback