Onsdag, Hemma!

Det är Onsdag of the Death... men inte som vanligt.

Egentligen ska jag har Jazz, Stepp, Coaching och Akrobatik idag.
Så var även tanken igår kväll men vaknade upp i morse och kroppen säger fortfaradne ifrån.
Hosta och trasig hals. Trist för nu vill jag verkligen upp o jobba!

Dagens taktik ligger i att kanske inte sova så mycket utan göra kroppen beredd på en "vanlig" dag.
Gick upp förhållandevis tidigt. Duschat, redigerat lite från senaste CV-Plåtningen med Olivia och Diana
så dom kan få sina beställda bilder. Tänkte strax ta båten över till skolan för att säga hej och plocka upp några papper. Kommer antagligen bli bemött som någon med böldpest men men....

Artister är ett folk med lätt hypokondri...

Har fått en hel del frågor om mina foton de senaste.
Dels förfrågningar om min utrustning och vad jag har för inställningar men även om det finns tillgång till att beställa
några av mina bilder som förstoringar. Det kommer ett inlägg senare idag angående beställning av bilder!

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback