Reser iväg...


Tanken har blivit till verklighet...


En bucklig vattenflaska, ett par skitiga kalsonger, svetten som rinner.
Klappa elefanter, äta en ananas, fota otroliga landskap, bada och så mycket mer...

Det har varit en dröm för mig mycket länge. Tanken på att Resa har alltid funnits på min topplista i livet.
Har dock aldrig varit utomlands på ett varmt ställe om man inte räknar med resan med Mor & Far till Menorca då de hade sin värsta hösstorm där.... Mysigt!

Men Nu!
Den 5 December bär det av.
Stiger mot himlen för att sedan landa på andra sidan gjorden. Närmare bestämt i Thailand!
Tar med mig min kära vän Christa, en ryggsäck och min kamera. Resten får vi lösa där helt enkelt!
Vi blir borta i nästan 3½ vecka.... otroligt!

Har inte riktigt greppat det ännu....




Kommentarer
Annika

Helt fantastiskt!

Det tycker jag att du verkligen är värd Marcus!

Hoppas verkligen du tar med dig kameran och förevigar med lika otroliga foton som allltid.



Kram Annika

2009-09-14 @ 14:17:46
Emilia

Snokade runt på Facebook och plusade ihop ett med ett och kom fram till att den christa du ska resa iväg med är samma som jag gick i ihop med på gymnasiet i båstad. vi fick dock olika linjer. hon musikal & jag textil. men coolt coolt är det. =)

2009-09-14 @ 18:00:59 | http://emiliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback