Fredag 26 Februari



Det är Fredag morgon och första veckan efter lovet är med nöd och näppe avklarad.
En förhållande vis bra vecka tycker jag nog ändå.
Kroppen protesterar och ömmar som vanligt efter en tids ledighet men vafään...

Göteborg har förvandlats till något slushland, fast utan vare sig cola eller jordgubbssmak utan helt naturell.
Kännns sådär, då får det hellre komma ännu mer snö för min del.
Som sagt, har börjat planera inför den kommande fotoutställningen som jag ska ha, spännande.
Ska försöka fixa så mycket som möjligt inför den i helgen. Plåtning imorgon Lördag annars ska jag bara ta det väldigt varligt...

Häller i mig det sista av kaffet som finns i muggen och tar mig till skolan.
Landet mellanmjök har förvandlats till Landet Slush...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback