Snölager 379 - Lagerstatus - Outtömligt!


Det är inte riktigt klokt.
Det är redan Februari 2010.
Två månader har redan gått av det nya året. Och ett helt år sedan det var Februari sist.

Snömängden utanför mitt fönster är också något som är tokigt.
Är det inte slut i snölagret där uppe snart?
Bussar, spårvagnar, tanter, barn...de flesta får problem i vädret när det blir såhär.
Shit, Gud vad tänker du på!!??

Själv så oroar jag mig för vart allt vatten ska ta vägen när snön beslutar sig för att dö...
Antagligen in i var och varannan mans sko här i stan skulle jag tro. Hmmm... Stövlar!?

För att upprätthålla kampen mot snön och kylan förbrukar jag blockljus som om de
vore luft. Här ska minsann ingen kyla och slask få ta mig....
Rädda sig de som kan!!

Hur klara ni er där ute?

Några av mina trogna ljussoldater som är beredda
att störta snö och kylarmén...


Kommentarer
Erika

Mycket varm choklad på fik med vänner, film i soffan och tummvantar! Bästa av allt!

Fint med dina ljus!



Kram

2010-02-03 @ 17:48:44 | http://ajrajka.blogg.se/
Sofia

Äh jag pallar fasen inte längre! Man blir aldrig frisk när det är sånt här väder...öroninflamation! Bah! Som när man va liten!

2010-02-03 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback