Uppåtkurva!



Nintendo 8-bitars har gått på högvarv och tussar av papper ligger utstödda som en bädd
så vilket djur som helst skulle kunna sova över om de ville.
Duntäcket en trogen följeslagare och Johan Blund har vakat vid min sida.

Rätt som de va skulle man bli sjuk igen.
Men så är det. Ett par dagar till sportlov då slår kroppen till.
Ja ja, man har alltid två val.
Jag väljer att inte stressa upp utan att ta det med ro och låta det rinna ur kroppen.

Får bli en dag hemma imorgon med.
Måste antagligen förbi Apoteket och införskaffa det där som de flesta andra missbrukar men som jag använt endast ett fåtal gånger sedan födseln. Nässpray!
Är få saker som jag frukat så mycket som just de... Usch!

En grupp för mitt fotograferande har kommit upp på facebook och medlemar har strömmat till under hela dagen så strax över 100 redan. Hur roligt som helst. även läsarantalet här ökar lite då och då. Nu har det gått stadigt uppåt vilket är väldigt positivt!
Tack ska ni ha för det!



Tack & God Natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback