VuxenTorsdag!



Det är Torsdag och snart är den andra veckan i Januari till ända.
Det har varit en torsdag som ökat min highscoore på Vuxenpoängslistan något
alldeles fantastiskt mycket... Se bara!

Här följer nu en lista på alla de poäng jag lyckats vinna idag!


Klockan
07.00 Marcus stiger upp när klockan ljuder, utan att ens närma sig snoozeknappen! 5 Poäng
08.18 Läser Metro på båten, Många människor döda i Haiti. 2 Poäng
12.15 Lunch! Tvingar i mig potatis & purjolöksoppa på "Trappans restaurang" för att sedan hetsäta pannkakor med grädde och sylt! 1 Poäng
17.00 Stannar kvar i skolan lokaler och se till att göra allt jag måste... 1 Poäng
18.09 Stiger på bussen, sätter mig längst fram på Gubb/tantsätet alldeles bredivd föraren. 3 poäng
18.22 Handlar enbart gröna och nyttiga saker på HemKöp! 5 Poäng

New Highscoore!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback