Tack!

Födelsedag!

Har haft en jättebra födelsedag.
Allt eftersom åren går försvinner pirret mer och mer för denna dag. Det beöver inte vara sådär perfekt som när man vara liten. Numera blir man själaglad för tom en elvisp!

Solen har strålat över Göteborg och jag mår alldeles utmärkt.

Tack alla ni fina där ute som bombaderat mig med kramar, hälsningar, mail, sms, blommor, presenter och all annan kärlek i olika slags form.
Så här på kvällskvisten och min födelsedag går mot sitt slut blir jag lite gråtig när jag tänker på hur många fina vänner som finns omkring mig. Återigen S T O R T Tack till alla!

Imorgon är det min älskade Systers tur att fylla år, så nu somnar jag snart in med ett stort leende och låter Camilla ta över. Go Go Systeryster!



Kommentarer
Julia

Grattis i efterskott finaste Marcus

2010-09-29 @ 07:53:26
Christian H

STORT grattis i efterskott!

Vilken superhärlig bild på dig ;)

Får lust att åka till soliga Götet o dig!

kram

2010-09-30 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback