COLLAGE 2011



Nu är det min tur!

Den 10 Juni är jag klar med min treåriga utbildning som gjort mig musikal/showartist.
Varje år i Maj ger min skola Performing Arts School en bejublad föreställning på Lorensbergsteatern här i Göteborg, med sång, dans och teater. Det är en fartfylld föreställning med över 70 personer på scen.
I år, som alltid, bjuder vi på förstklassig underhållning i form av: utdrag ur musikalerna "Chess" , "A little Night Music" & "The Life" samt otroliga dansnummer!


Imorgon den 7 April kl 09.00 släpps biljetterna!
Boka för att vara säker på en plats!


Föreställningen ges på Lorensbergsteatern 27 -29 Maj!

Boka dina biljetter på www.dansforum.se - 031-701 66 80

Jag hoppas vi ses på Lorensbergsteatern i Maj!



Kommentarer
Rockmarianne

jag kommer med en väninna!

Lita på oss!

2011-04-06 @ 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback