I´m Alive!

Jag lever...

Skolan är igång igen, på riktigt.
Alla kroppens muskler skriker och vill bara att jag lägger mig ner, för alltid. Nej men kanske en dag iallafal.
Träningsvärken håller just i detta nu att nå en nivå där det inte är roligt längre.
Skulle vilja ta lokalbedövining och domna bort.

Tanken på att krångla mig ur sängen imorgon för ytterligare mangling får mig att må lite illa.

Jag vet att uppdateringen här inte är vad den borde vara men det får vara så nu ett tag. Så är det bara!
Men så snart jag har börjat få rutiner och premiären på "Gökboet" är avklarad så lovar jag att lägga upp mer foto.


Ville egentligen bara säga att jag lever och mår bra.
Det stormar lite ibland men vem vill leva i stiljte?

Kram på er!



Foto: Jonas Danielsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback