Sommarkonsert - Från Duvemåla Hage Till Broadway!


Sommarkonsert - Från Duvemåla Hage Till Broadway!

Kan nu med glädje meddela att jag tillsammans med Emma Johansson ger en sommarkonsert i mina hemtrakter.
Närmare bestämt i Svartrå Kyrka, Torsdagen den 21 Juli är ni Hjärtligt Välkomna dit till en härlig kväll i sången och musikens tecken.

Vi kommer att ta er med på en musikalisk resa med alltifrån våra mest älskade visor
till guldkorn från musikalernas fantastiska värld.

Boka in detta redan nu så gör vi kvällen till något alldeles speciellt!
Vi ses!




Kommentarer
Marianne

Gud var härligt!

Jag skall försöka ta mig ner från Kungsbacka med några väninnor, detta får man inte missa! Kul!



2011-05-02 @ 09:21:18
Robin

Låter underbart. Vill hemskt gärna komma!

2011-05-02 @ 21:31:39
Ing-Britt

Hej. Vad roligt. Snälla påminn mig.

2011-05-03 @ 21:56:36
Herr Kusin

Boka två platser te oss!

2011-05-18 @ 05:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback