Tack Gud!



Något som är positivt med att flytta hemmifrån är att man får göra allt de där man inte fick  när man fortfarande var "fast" hemma. Man får sitta uppa halva natten och spela Nintendo 8 Bitars medans man svulstar i sig mängder av cola och ostbågar....Det är oki, "Bofinken" kommer inte längre och tar mig, ( Och hur dum var jag som liten, Bofinken e ju fan en liten fågel) Något som är speciellt för mig är att få köpa och äta "färdig" mat.... inte helfärdig då som i hamburgare o så, utan pytt i panna, schnitchel, wok o sånt som man snabbt kan slänga ihop. ÄNTLIGEN!

Medans många barn levt i en värld av "Halvfärdig" mat, har jag fått leva med "Kött och potatis och inget annat är riktig mat världen"

Gud jag vill tacka dig för  du gett oss Pytt i pannan och  Euroshopper, utan dessa två ting skulle jag inte klarat av min vardag.




        Vs                   Den här lilla jäveln har skappat mycket ångest!!







Ibland är livet bra drygt och konstigt. Igår besökte jag vår kära ICA butik här i Byn, Olof-Nils, heter den, fråga mig inte varför! Tänkte:

- Ahhh... Men fan kolla där, 2 Paket leverpastej för 9.90, det är ju galet billigt ju. Det tar jag.
Jag lägger ner min leverpastej i den röda korgen av plast och traskar vidare. Hindrar mig själv efter sisådrä 4 steg och tänker högt för mig själv.
- Men Marcus, Du äter ju inte ens leverpastej!!!                                 Vad är fel med mig!!??




Hörde någon gång att " Leverpastej är lite som gaysex, Första gången man hör talas om det, låter det förbannat äckligt men senare när man väl testat kan man aldrig få nog"     Hmmmm.....Håller inte riktigt med!




Ikväll börjar Mia & KlaraSvt 1 Kl. 21.30

Radio programmet Roll On har blivit serie, ÄNTLIGEN!




Ta Hand om Dig!!
Kramar

Kommentarer
Ruslana

Shit marcus! Jag längtar till ditt höstlov, då ska jag nog sno dig hela hela veckan typ.

2007-09-07 @ 22:42:43 | http://saffle.blogg.se
/C

Och vissa tycker fortfarande vid 35 års ålder att rostat bröd är det bästa som finns. Till frukost. Med marmelad. Varje dag.

2007-09-09 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback