Vanlig ordning igen...

Julen är över...

och vardagen är här igen.
Tappar alltid tidsuppfattningen när det kommer ett gäng med helgdagar efter varandra.
Vad är det för dag? Söndag? Tisdag...?

Tillbaka i Göteborg, tillbaka på teatern och jobbet igen.
Två föreställningar körs per dag.
Otroligt roligt med fullsatt salong varje gång och hysteriska barn som skrker sig hesa efter Pippi...
            
Bilder från repetitioner...


Den där årliga Mellandagsrean missar jag i år. Befinner mig på teatern från 11-19.
Precis då affärerna håller öppet. Lagom roligt...

Igår var det nypremiär för TV4:as program KÖRSLAGET.
Borås och Uddevalla är några av de städer som är med och tävlar.
Inte minst min lilla hemstad Falkenberg är med i slaget.
Robert Wells har tagit sig an oss och siktar mot prispallen.

Avslutade programet igår som den kör som fått flest röster, Kul!
Men man vet aldrig vad som kan hända.... Roligt med mycket "känningar" i kören också.
Emma " Biffen" grym energi som vanligt  och sedan är Daniella en klass för sig.
Gött att se henne rocka röven med sina utfall och höga toner...

 Go Falkenberg!

Kommentarer
Mamma Åsa

Var och såg er på Lisebergsteatern på Nyårsdagen.

Vill bara tacka nu när jag av en ren slump ramlade in på en blogg som ägs av hästbakdelen.

Barnan älskade allt och inte minst vi vuxna.

Tack än en gång!



Kram Familjen Borgas

2009-01-05 @ 14:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback