Hårt jobb...

Veckan har i träningsperspektivet varit galet intensiv. Den tvättdagen vi hade förra helgen känns nu som bortblåst och mina tillhörigheter är nu alla fuktiga och en härlig doft av svett har infunnit sig.

Dubbla dans och FYS pass för att vänja oss vi "den hårda" världen som kanske väntar oss har vi fått testa på i veckan. Både på gott och ont. Även om jag trodde att kroppen skulle gå sönder i tisdags så är jag fortfarande isammansatt... Gästlärare i Modernt/Jazz, Henke, Ledsen att behöva säga det men tror ha var guds gåva till....ALLA! 

Veckan i annars har varit bra, trodde den skulle gå fortare men den har inte heller gått överdrivet segt. Lite sömn och mycket funderingar angående Vårshowen som sätter igång på Måndag.


Ikväll är det P3 Guld Galan, Kl. 21.30 i Svt 1. Det får man inte missa. Hoppas på bra liveframträdande och framförallt att rätt folk ska bli belönade för de grejer som dom gjort...

image149

Håkan Hellström släpper nytt album 26 Mars läste jag nyss med stor glädje på aftonbladet. Äntligen! Hoppas bara det är bra. Lite som första skivan.....



Imorgon är det maskerad i kollektivet nedanför vår balkong, Roligt! Jag säger bara att jag ska återupprepa en klassiker från barndommen. Systeryster förstår nog!! Det innefattar helkroppsmålnng!! Weeeee....



Missa för allt i världen inte WEST END STAR Imorogn Tv3, 21.00 Rösta fram Linda till lade of The Lake!!

Kommentarer
Jenny

Min lille söte dansmaskin! jag har inte glömt dig, bara haft för lite tid att ägna åt någon eller några andra än mig själv! Haha!
verkar som du har det great där du är! SAknar dig så galet mkt, så det kan du inte förstår.
Sitter ibland och lyssnar på Gardells inspelning på ditt telesvar, bara för att minnas igen.. ahhh! *suck

När du ändå gett dig in i bloggvärlden, kolla på http://insidejenny.blogs.se

Luv ya!
Jenny.. kaninen alltså;)

2008-01-19 @ 14:34:06 | http://insindejenny.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback