T a c k ! !

Trehundrasextiofem dagar kvar......


Hade en utomordentligt bra födelsedag igår. Solen hade gått och gömt sig men jag var riktigt glad igen.
Blev väckt tidigt av alla i huset. Närmare sex personer med gitarr och två tårtor och paket då självklart. Grymt!
Gosedjur, radio, ljuslykta fanns de i de olika paketen. Men kvar stod ett paket....större än de andra, två olika papper, blått och silver... Spännande. Jag skulle aldrig kunna ana vad som fanns i det....

Robin hade slagit på stort och kommit på den briljanta idén att ge mig Harriet, en dvärghamster. Kläckte ur mig för ett par vecko sedan lite sådär på halvskoj Åhh en hamster skulle vara roligt att ha. Så där fick jag. Otroligt söt och mysigt kvinna den där Harriet!!

Åt en mysig lunch på en grekisk restaurang vid kungsport med ett stor gäng av de jag tycker allra mest om. 
Sedan var det dags för massintag av tårta hemma i köket innan det skulle komma en massa folk.

Kvällen fortsatte i festens tecken. Många kom och det är jag väldigt glad över. Eva från norrköping, Isak o Oscar från malmö, Julia från Mjölby, Emma från Älmhult. Listan kan göras lång. Kan inte beskriva med ord hur glad jag blev för detta.

Kvällen blev lång, närmare 04.30 men vi levar alla även idag....


SÅ.... Vill bara tacka alla som gjorde min dag så fantastisk som den blev. Alla presenter, sms, telefonsamtal m,m.
Oerhört glad!! 

             

       



Vill passa på att slänga iväg ett Grattis till systeryster som fyller år idag... Väldigt praktiskt! Ses snart syrran!


Sammanfattning av uppvaktelse!

Geléråtta 2,8 Kilo! - sjukt mycket råtta
Jesus Christ biljetter! - Gaaaaaaaaa
Hamster - Nawwww
Böcker - Skitbra
Presentkort - Systemet, toppen!
Choklad - Mmmmm
Sprit- Kalasbra!
The Ark på LP - Äger nu min första LP!!

T A C K ! !

Kommentarer
Anonym

puss & kraaaam <3

2008-10-01 @ 15:15:03 | http://evas.bilddagboken.se
Anonym

puss & kraaaam <3

2008-10-01 @ 15:15:14 | http://evas.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback