Thailand...

Klockan har ringt.
Ingen tid för snooze här inte.

Regnet som slår mot rutan utgör små melodier samtidigt som det bara låter som oändligt
oupphörligt, Göteborgsregn.

Magen burrar och det är något på gång men man vet inte riktigt vad.
Ska strax åka till Landevetters Flygplats... Nästan fyra veckor i ett sagoland med palmer, vita stränder, god mat
och en hel hög med avslappning har vi framför oss. Thailand!

Jag är jävligt dålig på att säga hejdå, eller rättare sagt jag vill inte. Snyft och stön!
Så säger inte hejdå till er heller. Tanken är att jag ska försöka skriva om resan här istället för en resedagbok.se, så håll utkick så hörs vi när jag kommer hem.


Ta hand om er och ha det fantastiskt!
Puss & Kram
Marcus


Kommentarer
Anonym

Har också svårt för avsked, ha det så jätteskönt i Thailand och ta hand om er.

Inger G

2009-12-05 @ 09:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback