Dubbelt ledig

Dubbelt upp...

Det är både lördag och lov, det borde alltså betyda att man ska sova dubbelt så länge som om det vore vanlig helg, eller? Jag har aldrig varit någon speciell storsovare alls. Känns lite irriterande.
Tänk om man vore en av de där "riktiga" ungdomarna som sov till 15 på eftermiddagen.
Och hade liksom inget att bry sig om.
Jag vaknar sådär lagom tidigt, runt 9.30 och har huvudvärk, slår aldrig fel, sen ett par timmar efter lunch skulle jag kunna slockna var jag än är...


Hade var skönt att spendera dagen på stan, fika och bara ta det lugnt. Får nog bli så.
 Verkar även som att det kommer bli lite fest ikväll, vet dock inte var än, men men.  trevligt folk så funkar allt.


Åker hem till Falkenberg på Måndag för att träffa lite folk. Ska även hälsa på min gamla gymnasieskola och prata lite om min skolor som jag har gått. spännande...

En långdusch, frukost och sen ner på stan kanske...







Kommentarer
Henke

Den som ändå hade lov....

2009-02-07 @ 11:20:07
Blondinhenke

Är allt bra med dig annars?

2009-02-07 @ 13:46:35 | http://www.metrobloggen.se/henrikolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback