Året var 2008...

Så var det dags att sammanfatta året som gått...

Årets:
Föreställningar:
Jesus Christ Superstar- Malmö Operan, Spring Awakening - Värmlands Operan, Avenue Q - Riksteatern
Konsert: Salem Al Fakir, Miss Li
Nya vän(ner): Micke, Willy, Anna , Niklas inte att förglömma alla gamla: Matilda, Sofia, Anton...m.fl
Händelse: Antagen till Performing Arts School
Happening: Min 20års fest med galet mycket folk. Tack!
Nära-dödens upplevelse: Skolans Julfest
Låt: Viva La Vida - Coldplay
Film: Wall-E,
Vaa i Helv#¤!!...: Alla mord och försvunna människor i landet
Uttryck: Du kan va.....ensam! , Åhh Magen...
Maträtt: Ost & BaconBurgare
Roligast: Huvudurollen Rosentagg, Lilla Scenen på Liseberg
Tråkigast: Alla promenader jag gjort i sömnen
Uteställe: Stage Door
Site: Facebook
Bok: Jaktsäsong - Mats Strandberg
Skandal: Bjärnums Avslutningsfest
Julklapp: Soda Stream
Citat: "Knusslig får inte knulla" - Jonas Gardell
Bästa: Inflyttad i Göteborg och hittat någon jag tycker om...
Sämsta: Bor i Sveriges regntätaste stad.
Värsta: Saknar folket från Bjärnum.... Emma!!!
Tv-Program: Körslaget , Goo Falkenberg
Thihii: Brorsan och Sofies Fest...


Årets bilder:









Tack 2008


Kommentarer
Emma

SAKNAR DIG!!

Grävde i mina flyttkartonger för ett tag sen(de är för övrigt långt ifrån uppackade eftersom min syster tagit över mitt stora fina rum och förvisat mig till hennes skokartong) Otroligt mycket små fina minnen som kommer tillbaka. Skulle vilja uppleva bara en kväll på kroppedammsgatan 25c, i soffan och Anton som kommer inklampande och ber om ketchup ;)Och din nattliga promenad till badkaret lär jag aldrig glömma. Bra det! :)

Vi ses väl snart?!

PUSS!!

2009-01-07 @ 19:16:55
systeryster

noterar två placeringar på årslistan. Inte illa! Detta året blir lika bra!



Fattar du nu varför jag har flyttat till Stockholm - mycket mindre regn och framförallt inte lika mycket från sidan :-) OK, Rom var ännu bättre...

2009-01-08 @ 08:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback