Vattenkammat kroppshår och hosta...

Svin eller inte, spelar ingen roll.

Jag har gått och blivit sjuk igen iallafal...
Blir smått tokig när jag tänker på det. Vaknade upp med vattenkammat hår på hela kroppen av
febersvettningar och någon konstig hosta.  Somnade om....
Vaknade upp ur feberforssan för en stund och då hade jag cyklat omkring på julafton i jätte mycket snö iförd flipflop bland
pingviner och hundar....

Fick alltså bli en dag i hemmet idag. Solen skiner utanför och tanken på att vi har sånglektioner, interpret och Jazz med Johanna idag får mig att vilja gnaga på en sten.
Sov länge för det är ju alltid bra när man är krasslig. Övergick från horisontalläge i sängen till
horisontalläge i soffan för att ha tv:n som underhållning. Höll i ca 5 min sen somnade jag igen.

Har nu ätit lite men ligger kvar i soffan.

På tv visas ännu ett avsnitt av "Extreme Home Makeover".
Värre snyftprogram får man leta efter. Men det får duga en sådan här dag.





Kommentarer
Anna

Bädda ner dig varmt i soffan. Drick mycket te och annat gott. Be någon köpra riktigt mycket godis till dig och sätt på en film.

Vips så är du frisk på ett par dagar.



Riktigt bra blogg förövrigt!

2009-09-14 @ 19:38:20 | http://annaphotot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback