24mm cykelslang, Varför?

Ytterligare två dagar har gått...

Performing Arts School. Muskler som jag inte visste fanns på kroppen har vörjar säga ifrån att dom inte vill mer nu för ett tag. Mött nya lärare i både teater och modernt. Moderna var hiskeligt jobbigt, stryketräning nu de första fem veckorna för att riktigt bygga upp våra kroppar. Här finns det inget som heter att man inte orkar, fast jag gärna skulle vilja.

Balett med Marijana idag. Fantastisk kvinna. Dansat hela sitt liv och lärt sig allt den "hårda" vägen. Hysteriskt duktig med en stor portion glimt i ögonen. Tänk att en kvinna kan göra en sådan jobbig lektion till något roligt.

Imorgon är det dags för Nollningen och efter det blir det en stor fest med alla på skolan i skolans lokaler. Lite smånervig inför nollningen. Ingen som är speciellt road över förnedringslekar av olika slag. Blivit uppdelade i olika lag med olika uppdrag, men några av sakerna vi ska ta med oss är: Ägg, filmjölk, kaffe, cykelslang 24mm och godispåsar.
Något skumt är på G!

Rapporterar senare nu är det dags att krypa ner i sängen...  


Pssst.... Klippte mig idag, var påväg att bli som jag velat för en gångsskull men i sista sekund så... jaa Missnöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback