Goda Vibrationer....



Jag sitter i sängen med datorn och myser.....

Min dator vill inte riktigt samarbeta med nätverket här i psyket så Svantes dator är en bra grej att låna. Tack ska du ha gubben!

Marcus har varit ledig idag och tagit det fullstädnigt lungt. Suttit på uteservering och myst och träffat min blivande SUSBO Hatti. (SUSBO = Sambo Utan Sex) Länge sedan vi umgicks och saknar det rejält. Vi har storslagna planer angående inredningen här i vårt blivande hem. Weeeeii....


Solen ska tydligen börja avta nu de närmaste dagarna.... bävar lite för att det ska börja blinka ljus och låta skrämmande ljud (åska) snart..... För som vi alla vet så är det ju
Fisk
Hår
Lakris
Åska
som är orsaken till all ont som finns runt om i världen. Usch....


Tog en veckas ledigt i sommar för att eventuellt kunna åka upp till Stockholm under PRIDE-Festivalen men sen när kontraktet skulle skrivas så ångrade jag mig i sista sekund. Men nu har jag bara fått en arbetsdag just den vecka så funderar seriöst på att åka upp iaf. Är ett gäng som skall upp och hade vart förbaskat roligt att fälja med....

Idag avslöjades de artister som skall vara med på allsången på Skansen i sommar. Håkan Hellström, EMD, Magnus Uggla är några av dom. Även Vocal Six med min sånglärare Stefan från Bjärnum ska vara med. Ett gäng grabbar som sysslar med en form av barber shop muisk, typ samma som The Real Group. Kul att se dom där...



 

Vocal Six, TV4 , " Good Vibrations


Klart slut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback