Regnig Söndag...

Vatten i mängder...

Vattnet strömmar återigen från den klargrå himlen och det känns lite tungt alltihop.
Nu finns det inte ett enda löv kvar på träden. Dom står där nakna och lite små förnedrade...

Spenderade två av dagens timmar tillsammans med min Käre vän och sambo HattiIKEA.
Smidigt med buss dit, 14 minuter och sedan var man där. Taddahhaaa...

Böjda i ca 90 grader för att skydda oss mot regnet begav vi oss mot den stora blågula entrén. Hade egentligen ingen plan med dagens besök men en rundvandring och till sist tokhandla på dekorationsavdelningen som det brukar.
Värmeljus, doftljus, vita ljus, vas, matlådor var några grejer av de som jag fyndade.


När mörkret fallit, ställde jag mig i köket och gjorde en fantastisk Korv Stroganoff, duktigt va!?
Hann även slänga ihop två stycken bärkakor som vi nu ska avnjuta....

Anton, mannen av Metal har gett kakan 666 metalpoäng! Kan inte bli bättre!

Imorgon börjar en ny vecka, ser ut ungefär precis som de 11 tidigare men man vet aldrig hur det skall kännas eller gå.
Hoppas på mycket energi och glädje.
 





Puss



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback