Studiedag x2

Två studiedagar är nu avklarade utan större ångest eller stress....

Var på Operan här i stan igår för ett studiebesök. Skulle följa med en av balettlärarna som är anställd där för att se just en klass balett. Blev dock inte så när vi kom dit, fick se en modernklass istället men den var inget att klaga på. Ruskigt duktigt folk på golvet och jätteroligt att se. Spenderade ett par timmar vid kungsparken utmed vattnet med några från klassen med sushi och annan föda. Solen sken och mysighetsfaktorn var riktigt hög.

Startade dagens aktiviteter med att tvätta. Tjoooho skrek jag när jag studsa upp ur sängen strax efter 7. Härligt!
Gick bra, förutom att filtret i torkskpået gått sönder så ala torkad tvätt hade ett fint lager av damm på sig. Lagom glad väckte jag Anton 14.30. Han e duktig han, på att sova alltså!

Oscar från Bjärnum anlände hit idag från sundsvall, imorgon är det nämligen dags för kalas... Weee..
Fika på stan, mycisgt. Saknat herrn och mysigt att ha han ni närheten igen...

Nu Sitter vi alla i min säng, (Robin, hatti, nina, anton, oscar o jag) o kollar in nya Batman....riktigt bra rulle!

Inatt skall det ske, undra om det känns, grönt ljus och roterande grejer i rummet, rök och änglar eller inget alls.
Det får natten utvisa, imorgon är jag iaf ett år äldre och ev lite mer mogen.

God Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback