Mör...

Ursäkta språket men Nu Jävlar....

Vi har ett jättefint och bra gym här i vårt hus.
Träningscykel, små vikter, stroa vikter och monster vikter.
Finns även en drös av konstiga dödsmaskiner av olika slag. Ser ut som transformers som kan förvandlas i vilken sekund som helst. Rummet är även inrett med en del speglar som man kan se sig själv när man "leker" med monstervikterna t.ex.
Man kan alltså se sig själv när man sväller...

Min Kombo Niklas har varit i gymmet en del sedan vi flyttade in. Dock har jag lyckats hitta andra anledningar till
att inte spendera några timmar där.
Men så, igår!


Skolan har börjat, svetten ska lackas och kämparglöden skall vara större än någonsin.
Perfekt tid att starta en ny fas i livet....
Så igår bara gjorde jag det, hängde med Niklas ner i dn testosteronfyllda lokalen i huset....
Fick lite instruktioner och försökte sätta igång. Gick ganska bra faktiskt, trännade mycket knä för mina usla knän inte ska falla sönder och gå ur led igen.....

Kroppen är helt mör och sladdrig nu, lite skönt!

Gröten är intagen och strax är det skolan som väntar.

Kommentarer
angel

Fin blogg

2009-08-19 @ 18:22:34 | http://wwwgullegumman.blogg.se/
angel

Fin blogg

2009-08-19 @ 18:22:58 | http://wwwgullegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback