När nås gränsen?

Idag är det exakt 54 dagar sedan Michael Jackson. Gick ur tiden, Kila runt örnet, tupp av, ja säg vad ni vill....
Femtiofyra dagar, alltså en och en halv månad sedan.
Det har varit femtiofyra dagar av löpsedlar, rubriker, bilder och allmänt kaos.

Teorier om dödsorsak, vem barnen tillhör, okända barn, tabletter hit och tabletter dit.
Specialutgåvor i tidningar och specialprogram på tv. Men var finns gränsen liksom?

Förra veckan kunde man läsa i en av tidningarna att jacksson äntligen har fått sin begravning, dock på ett mycket hemligt ställe men sen idag kunde man läsa: "Michael väntar på begravning, i frysen!"

Men shit alltså, vill vi verkligen läsa mer om oäktabarn, missbruk, familjefejder och  plastikoperationer som gått snett och resulterat i "ett svart hål" mitt i nyllet på en av våra mest älskade popidoler?
Nu får det räcka tycker jag!
Låt grabben vila nu för fan....

Vad tycker du?





Kommentarer
Anonym

Blir förbannad

2009-08-17 @ 20:16:22
Lollopollo

Snygg blogg hörru!

Skämsigt å såga att det e första gången jag besöker den. Grymmmt snygga bilder!!! Hjälp.



Ja å så det där med min för evigt största idol.

Jag blir mest förbannad på att det krävs ett dödsfall för å få en stjärna att lysa klart igen. Nu går det bra att älska honom..Varför är det alltid så?!

Han fick bara skit de senaste åren.

Jag tycker som du, låt han få vila i fred nu för fan.

Allt handlar om pengar. Hatar expressen och aftonbladet



kram

2009-08-17 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback