Tisdag Eftermiddag...

Dagen är precis avlsutad i skolan..

Den sena natten känns i nu i kroppen...
Fattar inte riktigt varför jag håller mig uppe så nedrans länge när jag vet att jag håller på att dö i mitten av dagen...

Sitter i skolans nya Café som även funkar som offentligt café- Tips för alla som är fikasugna. Samma lokaler som Dansforum har nu Cafe Space öppnat. Helt nytt, fräsch med massor av gott till et mycket bra pris.

Utanför håller solen på att gå ner och den färgar husväggarna i en lätt nyans av orange. Läste nyss om ett eventuellt snökaos som är på väg hit igen. Känner att vi inte riktigt orkar det. precis som solen varit framme, gjort oss glada likaså blommorna som börjar klättra sig uppåt från sin vintervila. Låt oss behålla solen!

Skall snart traska hemmåt och göra ungspannkaka!

Tack för alla fina ord angående min filmsnutt av sångredovisningen!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback