Uppdatering...

Premiären och likaså andra föreställningen är avklarad.

Imorgon är det dags för den sista. Lite trist men men. Finns biljetter kvar för dig som
inte redan sett...
Lite tjusning i att den bara finns till för en koprt kort stund...

Nästintill fullsatt salong och allt har gått riktigt bra.
Jag är jättenöjd med min insasts!

Tack till er som redan kommit och kollat.
Betyder mycket. Och tacka för alla fina blommor och presenter!

Här följer några bilder från teatern...
















Inga bilder får användas eller kopieras utan mitt tillstånd...


Kommentarer
Anonym

Oj Oj Oj vilka foton

2009-05-24 @ 15:00:38
Johan

Sorry att jag missade Collage men riktigt coola bilder du har tagit!

Kanske kan hjälpa mig med lite CV-bilder?



puss och kram

2009-05-25 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback